Пд. Буг. Полювання за головнем

Вступ

Вслід за вельмишановними Cooken і daiwer і я б хотів розказати трохи про рибалку на річці Пд. Буг. Не знаю чому, але в ході набору мого рибацького досвіду я все більше люблю ловити головня, напевно став більше подобатись підхід який більше характеризую полювання, а не рибну ловлю.

Все почалося з моїх перших рибалок на немісцевій річці Ірпінь і з часом вже дійшло до Пд.Буга, на який я хотів поїхати вже пару років, ну вийшло вирватися тільки в цьому. Завжди чарувала природа на цій прекрасній річці, її пороги, різноманітність флори і фауни ну і безпосереднє полювання, полювання за червоноперим хазяїном перекатів.

Рибалка

Моєю улюбленою порою року є пізня весна, коли природа оживає максимально і знаходження на природі приносить максимальне задоволення. Якраз на першу половину травня я і взяв собі відпустку.

В моїй компанії рибаків однодумців, з якими я постійно катаюсь на рибалки, знайшовся тільки один колега на цю пору, який якраз також взяв відпустку. Якщо чесно то це не зовсім збіг так як Саша є моїм найкращим другом і ми завчасно домовились поїхати на рибалку, на Пд. Буг. Рибалку запланували на 2 повні дні…вечір першого, повний день другого і ранок третього.
І от, в свято перемоги, 9 травня, ми ближче до обіду виїхали з рідного Гостомеля щоб під вечір бути на вибраних перекатах річки.

Доїхавши близько 6 години вечора ми як завжди, вже на місці, умудрились загрузнуть машиною, це вже стає традицією, ну довго ми не мучились і через хв 20 ми вже збиралися на рибалку.

Одягнувши заброди і склавши снасті ми пішли до першого перекату, який був зовсім не далеко до нашого місці базування.

І нас одразу зачарувала ця швидка вода в ногах, різноманітність глибин і місць ловлі.

Риба почала одразу відгукуватись на наші воблерки і коливалки, ну то нереалізовані контакти, то просто досадні сходи не дали нам розловитися в перші хв 40 рибалки, хоча шансів у нас було не так і мало. Далі все стихло і за наступні 2 години були всього пару контактів і зловлений голавлик моїм другом, я ж залишився з носом в перший вечір.

Ранок 2-го дня почався з моєї соло рибалки, так як мій друг намочився майже на першому перекаті, підсковзнувшись на слизькому місці з течією, після чого пішов до бази сушитись і готувати сніданок.  Самому мені вдалося зловити окунька на коливалку і голавлика  грамів з 500-550 на мій улюблений l-minnow 33. І що цікаво, головень взяв на доволі спокійній течії без підводної аномалії, всі умовно перспективніші місця на перекатах, за валунами, на місцях кордону швидкої і повільної течії, місця із зворотною течією мовчали. Ну початок є і я пішов до бази снідати, а також готуватися до рибалки в обід.

Одразу скажу що обідня рибалка взагалі не вдалася, за пару годин пару зовсім не сміливих контактів, які ні до чого не призвели…потім був обід і вечірня рибалка.

Ввечері діло пішло краще, мною було зловлено пару голавликів 350-400 г, а також зароблені пару контактів сміливіших, які не реалізувалися. Тут же все було по класиці, риба була безпосередньо на перекаті і в кордонному місці зміни течії. Працювали все той же l-minnow 33 і класичний Chuby.

Цю вечірню рибалку ми закінчили трохи раніше, хотілося відпочити після дня бродіння і вже боліли ноги, які ми встигли добряче набити об каміння.

Рибалка в мого друга не складалася, тому він вирішив поспати вранці 3-го дня,в день від’їзду,  також він взявся скласти речі щоб в обід вирушити додому.

Я ж пішов, вже по знайомих місцях, в пошуках риби. За 3 години вранішньої рибалки я мав пару контактів з рибою, зловив на мікроколивалку зовсім маленького голавлика грамів на 100. І за 20 хв до того як мені треба було вже йти до машини я отримую таку клюваку, після якої я і досі задумуюсь що не так зробив, до чого не додивився що не зміг зловити того хазяїна перекату. За великим валуном, на відносно спокійній ділянці течії основного русла річки, у мене головень, я думаю далеко за 1 кг, відірвав коливалку SV Fishing, то був Panik 4.8 г в темно-оливковому кольорі. Удар був настільки сильним що після його риба показалась майже на поверхні і наступним, на багато слабкішим ривком  забрала мою приманку до себе додому, на глибокі ділянки перекату. В полярики було видно що головень був розміром з батон як по довжині, так і по ширині. Думаю каміння дали про себе знати постійним тертям з шнуром  і, як мені здається, для такого розміру риби у мене трошки був перетягнутий фрикціон.
Що до шнурка, то там у мене був №0.6 8-жильний Super PE від Sunline. Спінінг який використовував – Favorite Vizor 602 ul, яким я залишився дуже задоволений саме по головню. Котушка – Shimano Sustain 2500.

Висновки

1. Відпочили дуже класно. Погода, тамтешня природа, відсутність сміття на річці і люди з якими нам прийшлося спілкуватись – все дуже сподобалось.
  2. Рибалка не зовсім сподобалась по кількості зловленої риби, ну тут далися взнаки досвід ловлі на цій річці, може не належна концентрація на контактах з рибою, може її не дуже висока активність.
  3. Того головня я запам’ятаю на довго. Думаю ще не раз буду згадувати що я не так тоді зробив.

На наступний рік, чи може навіть ще в цьому, по приїзду знову на ці казкові перекати постараємось бути більш сконцентрованими і підготовленими, і, надіємось, з рибою нам більше пощастить. Вибачаюся за помилки в тексті, без них важко.=)