Вася

- Давай махнем на Дністер за лящом, - запропонував брат.

- Немає питань, завтра їдем - відповів я.

Почитавши форум вирішив таки спіймати справжнього ляща, не підлящика. Поставив великі гачки, в прикормку крупну фракцію, на гачок теж - велика насадка. Виїхали вночі  о 3:00 ранку. На Дністрі вже світає.

Хоча скоро буде добре видно, вирішили поставити світлячки - подобається їх інфернальне сяйво.

Перша покльовка не змусила довго чекати і перший гарний підлящик на березі, але ж не за ним ми приїхали, хочеться нарешті впіймати справжнього ляща.

Кльов продовжуваувся, і хоча ловився непоганий підлящик (грам 600), хотілося не цього. І от годині о 9:00 потужна покльовка, що змушуї рухатися мій спінінг перпендикулярно берегу у воду))). У воді встигаю схопити його і відчуваю, що там таки Вася. Обережне вивужування, брат з підсачиком уже у воді. І ось гарний фанерний лист на боку йде в підсак. Я аж образився так легко він здався.

Ось він перший Василь (1.800).

Брат теж не відставав

Інколи на пучок черв'яків попадалися ось такі монстри

Повеселив чоловік, який після чергового нашого підлящика (після чотирьох годин лову у нього було лише 2 рибки) не витримав і підійшов сказав, що тут таке місце, що добре клює. Точно -  подумав я - але нічого не відповів згадуючи, як тиждень тому я наловив риби там де зараз рибалить він, а він без результату сидів на цьому місці, що  сьогодні ми. Здогадуюсь, що на наступний тиждень знову поміняємось місцями) Бо ми знову приїдемо, а він буде рибалити там де ми наловили минулого разу, але то таке...

Загалом ми залишилися задоволені, ляща піймали і не одного. Було багато підлящика, але ми зробимо певні висновки і все буде ОК

Кілька фото красеня Дністра

Дякую за перегляд, до нових зустрічей, НХНЧ Вам!

Красень Днiстр, красень Василь, красень блог!
Дякую, дуже приємно!
Молодцы по -любому !Умеете и продолжаете учиться ! Но ,согласитесь ,что все-же это ВАСЬКИ а не ВАСИЛИИ .О них хорошо и профессионально написал МАСТЕР ОЛД в своих блогах .А уж поимка ВАСИЛИЯ ВАСИЛЬЕВИЧА -это ПРАЗДНИК ! Я думаю ,что в Днестре они есть и Вы их таки поймаете !А Днестр как всегда прекрасен !И полноводен как редко когда .Спасибо и удачи Вам ! За блог -только 5 заслуженных баллов !
Дякую, повністю згоден по усіх вищенаписаних аспектах. Але для мене і такий Васька приніс радості повні штани)))
) Дякую Вам за коментар!
Улов замечательный, поздрвляю!
отлично отрыбачились!!!
Да і відпочили на славу
Згоден, дякую за коментар!
Отличная рыбалка! Классные места!+++++
Дякую! О місця на Дністрі в нас - супер, відпочинок для душі і тіла...
Що тут скажеж... Вмієте!!!
Дякую! Стараємось)))
гарно порибачили на чудовій річці +5
просто респект ++++++
Шикарная природа! Только 5!