Дністер!

1 червня відгуляв я випуск в університеті та й вирішив запросити друзів на відпочинок на річку Дністер. Тим більше, що ніхто з них там раніше не бував, хоча всі з Хмельницької області, та і я там років зо 3 вже не був.

На Дністрі я бував до цього багато, але рибалити ні разу не доводилося все так - поплавати, відпочити, щось відсвяткувати. Та й взагалі на річці до цього не рибалив. Більшість з Вас скаже: «А не справжній рибак!». Я ж Вам відповім: «Починати не пізно, в мене ще все життя попереду».

Збиралися ми їхати на річку в районі села Куражин (Новоушицький район Хмельницька область) – там мій дядько має дачу, то ми і попросилися до нього відпочити. Там Дністер, як мені говорили, найширший  який він тільки може бути. Коли я був там останній раз на відпочинку, то бачив, як один чоловік на два фідера на опариш тягав плотву по дві-три штуки зараз, причому не встигав наживляти бо клювало вже на інший (за годину зловив кілограма 3). Це був один раз коли я бачив в тому районі рибаків (хоча бував там разів 5-7). Тому було вирішено затаритися опаришами. Їхали днів на 3 відпочивати тому на 4 купили 12 пачок – бо ж плотва клює. Добре, що я вдома накопав невеличку банку хробаків:))))).

На річці були ми 2 червня ввечері.

Цього дня ми не рибалили, бо були втомлені дорогою і …….. вчорашнім святкуванням випускного:))).

Пішли з друзями просто помилуватися красою та пофотографуватися. І яким же було моє здивування коли я побачив на березі повно риболовів, хоча скільки до цього там не бував, бачив лише чоловіка, що ловив плотву.

Також кинулося ввічі, що воду на ГЕС скинули метрів на 2 і тепер берегова лінія знаходиться метрів на 30 нижче звичайного. Дядько казав, що він, ще такого не пам’ятає і зробили це якраз в нерест – десь місяць тому:(((( - цього я не розумію.

Поспілкувавшись з риболовами я зрозумів, що тут ловлять не лише плотву, а й карася, ляща, підлящика, окуня, дуже рідко коропа та іншу рибу. Також я зрозумів, що з опаришами ми потрапили в засаду, Але це я зрозумів наступного ранку під час риболовлі. А поки, що насолоджуйтесь краєвидами разом з нами.

Неділя. Ранок. І ми ловимо рибу.

Скажу, що двоє моїх друзів ловлять рибу раза 2-3 на рік і сильно цим не захоплюються, а один перший раз тримав того дня спінінг в руках. Тому рибалка мала бути цікавою:))).

З першого  закидання я зрозумів, що буде важко тому, що у воді такі водорості, що капець. Ось доречі і перша риба:(((

Скажу одне цього ранку окрім трави ми нічого і не впіймали. А яка там трава можна побачити на фото де Костя (ловить рибу вперше) бореться з водоростями.

Кожне витягування для перенаживки, чи при клюванні – це суцільний жах.

Що до риби вона все таки брала, проте лише на хробака (яких у нас було дуже мало).

За ранок було десь 5 покльовок. Причому в мене 2 стопроцентні і я навіть чув під рукою рибу, але не зміг її вивести з водоростей тому, що (це ми зрозуміли потім) якщо на гачку є риба витягнути її на берег – це майже не здійснена місія. Крім того дратувало те, що на 12 пачок опариша абсолютно нічого не клює.

Масла у вогонь підливало те, що біля нас ловив рибу чоловік у якого були стабільні покльовки десь кожні пів години і він спокійнісінько витягував на берег підлящиків, лящів і карасів. Ловив він найбільше з усіх кого ми за ці дні там бачили. Можливо причиною цього була модна наживка  про яку я раніше не чув – кук (cukk): щось схоже на бойл тільки набагато менше, жовтого кольору, типу пінопласту, тільки коли набухає у воді стає як желе і як сказав мені той чоловік абсолютно не злітає з гачка (якщо не клювало, то можна до 6 годин не витягувати з води, при холостій покльовці злітає). Іншою причиною його успішної рибалки могли бути 8 чи 9 закинутих фідерів. Але навряд, потім ми дізналися, що там троє риболовів і вони ловлять по черзі уже 2 тижні. Коли я запитав як він бореться з водоростями, то він відповів, що вони їх виривали руками у, що я не зовсім повірив (хіба у водолазних масках), бо закидали вони за 50 метрів. Після того як я дізнався,  що вони ловлять там 2 тижні я зрозумів, що вони їх просто повитягували гачками тому, що за тих три дні, що ми там були вони не витягували фідери з води, лише змінювали один одного. Кожного разу коли ми йшли на річку, чи ловити рибу, чи купатися, чи засмагати в них або пищали сигналізатори, або вони витягували рибу. Просто промисловий вилов якись. Протягом цих 3 днів я не бачив, щоб хтось скільки ловив. На моє запитання про рибінспекцію мені відповіли, що вони до удочок не чіпляються і боряться з сітками. Сіток ми дійсно не бачили, і не чули, щоб хтось про них казав.

Засмучені риболовлею ми, ще годин в 9 ранку пішли грати в карти і робити висновки, бо в нас нічого не виходило.

А висновки були наступні: ловити на хробака та знайти місце де не такі сильні зарослі. Крім того я визначив, що трава йде полосами паралельно берегу і в метрах 60 від берегу йде смуга 3-4 метра де нема трави – туди потрібно потрапити, оскільки ми помітили, що в водоростях риба не клює зовсім (або не бачить, або під час підтягування жилки обривається хробак). Якщо попадаєш на водорості, то жилку натягувати не потрібно – вона як струна(в цих випадках нічого не клювало).

Помилки було вирішено виправляти вечером. І яке ж моє було здивування коли ми години в 3 пішли плавати і дізналися, що протягом всього дня спекою 28-30 градусів бере лящ. Потім я запитував мені говорили, що в ночі він зовсім тут не ловився. Наче ж все навпаки має бути?

Із завзяттяи ми пішли надвечір на риболовлю. Знайшли нове місце (де начебто була менша трава) підгодували рибу і почали ловити. Колеги, що ловили по-сусідству якраз витягнули перед цим по два підлящика, тому ми мали надію. І ось потужна клювака я зриваюся і чую, що щось нормальне, хвилини через дві ось цей красень був на березі.

Я був в шоці тому, що всі інші рибаки ловили карасів до нас ледь більших долоні, а тут перша риба і така. Признаюся чесно це мій рекорд по карасю. Колеги прийшли подивитися, бо ми дуже сильно раділиJ))) і один дядя сказав: «Це ж мутант якись», а його приятель відповів: «Поїздиш з нами ще на рибалку, то й не таке побачиш!». Досвідчені рибаки сказали нам, що трохи не дотягнув до кілограма.

Ну все початок є!

Але потім кльов зник (в усіх). Ми думали залишатися на ніч, але годин в десять за 5 хвилин вода втікла на метр і ми пішли відпочивати.

Ранок наступного дня для нас був веселішим, ніж першого (ми вже з досвідом).

Піймали ми 2 окуня (більш-менш), 5-6 карасів грам 350 і з десяток йоршиків. Йоршиків я ловив впершее: ковтають гачок, що доводиться виривати з жабрами, Але як ми потім переконалися дуже смачна.

Десь кілометр вверх по течіъ стояла лодка і було добре чути квок. Цікаво спіймали вусаня, чи ні. А соми там є дай Боже, бо на середині метрів 500-600 від берега, щось махало хвостом так, що плескіт був більший, ніж коли за метрів 200 від нас плив катамаран. (Плюскання чули разів три-чотири – не було катерів і не було хвилі. Я вперше бачив Дністер взагалі без хвилі. Було видно як розходиться на середині річки кола коли та махіна махала хвостом.)

А під кінець риболовлі я ще раз спіймав рибу, яку раніше мені не доводилося ловити.

Як сказали нам колеги приблизно з цього розміру, цю рибу можна називати лящом. На цьому риболовля на сьогодні для нас закінчилася. Рибу зловив кожен окрім Кості. Тому головне завдання на наступний день, щоб він зловив рибу. І він його виконав. Наступного дня він спіймав гарного карася і підлящика.

Того ранку ми також спіймали ще декількох карасів, йоршиків. А я знов заніс у свою колекцію новий вид риби – бичок. А плотви я взагалі не чув, щоб хтось ловив. Цікаво, чому так? Я думав зразу, що там тільки вона й ловиться.

А так ми куховарили. Я смажив рибу, Дімон варив уху, Саньок готував шашлик, а Костя все їв і мив посуд:))))).

Ось так ми відпочили! Крім маси задоволення отримали крутий загар.

Відчуваю, що на Дністрі я рибалив не в останнє.

Раджу всім там побувати – дуже гарні місця.

Всім НХНЧ!!!

І що тут коментувати , і відпочили і рибалка вдалася
Вот тебе,Игорь и ответ на вопрос ,что я тебе писал о карпо-карасе .Места великолепные и сомы там есть неслабые ,но сбросы воды их сгоняют в более-менее стабильное место по глубине ,на яму .
Правельно говориш (Учитса не когда не поздно ) !!!!
Побольше читай форум ,и задавай "глупые" вопросы ,тебе люди всегда подскажут !!!
Плотва ушла ,потомучто воды небыло((( У нас(Херсон) в том году весь Июнь и до ноября воду Гес не давала ...
А тут ещё и в нерест скинули .ВОТ с....ка УРОДЫ,как рыбе нереститса(((
З.Ы. На фидер по две рыбки вытаскивал ... Это ХАПУГА .Фидерная снасть ,это один крючок !!!
З.Ы. Жду новых РЕЗУЛЬТАТИВНЫХ блогов (рыбалок) Ну,а с меня 5***** !!НХНЧ
Дякую за пораду!
На рахунок ГЕС: то це взагалі капець, вони це кожен рік роблять і саме в цю пору. Але цього року - це взагалі ні в які рамки не лізе. На березі повно мертвоі риби і ще більше раків.
Фідер той хапуга купив, а не склепав сам, бо я вже такі бачив в магазинах і вони взагалі на 3 гачки.
Дякую за оцінку, мені дуже приэмно
Нет ,ты немножко не то понял )) Но это мелочи !! В процесе всё поймёш !!!
Кстати очень красивая река .Хотелось бы половить у Вас ......
Треба відрізняти сам фідер(палку) і оснастку!!! Класична фідерна оснастка - з одним гачком!
Я це розумію. Трохи не так висловився.
Гарний відпочинок. Молодці.
Класс. У меня когда на Днестре не клюёт белая, я беру спин и под те водоросли силикончиком. А там окунь сто процентов стоит и судачок. Кайфа намного больше.
А на Днестр нужно ездить как минимум раз в две недели. А зимой каждую неделю )).
Отдых на 5 ++++ и блог тоже.
Дуже вдячний за оцінку.
За три дні я бачив одного джигіта і ще одного спінінгіста, що тягав "вращалки" і "колебалки". Справи в них були, ще гірші, ніж у нас, бо перша смуга водоростей починалася за метрів 10 від берега і глибина там була менше пояса. Кожен з них безрезультатн ловив водорості десь по півгодини і з нічим йшов в пошуках щастя далі. Зараз там рибалка не для слабкодухих.
Вот там то в 10 метрах хищник и сидит. Есть свои нюансы в проводке. А колебло и вертухаи там не рулят , ИМХО. Если соберёшся на окуня, пиши подскажу как где и на что.)
Добре буду звертатися.
Ну шо тут скажеш: гарна компания, красива річка, чудовий відпочинок. І головне: эксперементувати, аналізувати і робити висновки - оце і є навчання! А виловлена риба - нагорода!
Чекаю нових цікавих блогів! Ні хвоста, ні луски!
Дякую, це ми і освоюємо ази риболовної науки.
Гарно відпочили, Дністер рулить.+++++
Мужики, ну вы оОООООЧень правильно рыбачите!
Стараємось. Шкода, що не часто.
Шикарно отдохнули!!!! А Днестр действительно красивейшая река!!! Спасибо за фото и блог!!!
Будь-ласка. Дякую вам за відгук, а річка - і на море їхати не треба!
Навiть у моему вiцi - кожна рибалка ,це урок! А взагалi непогане оповiдання,менi сподобалось!
Ну всьо Ігор!!! З тебе будуть люди! Самому "гуру" сподобалось !!! :)))
Все клас і риба і річка і фото. Лише річка завжди полюбляє підготовку, а це не один і не два види наживок чи насадок...
Дякую, це я вже зрозумів.
Очень красивая местность!!!рыбачить там наверное такой кайф)5+!
Дякую! Так рибалити добре, тільки там трохи людно.
Великая река, хорошая компания и в следствии вместительный блог. Замечательно 5+
Ну прям целая жизнь в блоге! %)
Планую вперше поїхати на Дністер десь у ці ж краї. Як там дорога до води від села, чим їздили і чи е круті спуски?
Вибачайте, що так пізно відписав (чомусь раніше не помітив), можливо Вам уже й не потрібна інформація. Від села до річки кілометрів 5, спусків не маэ. Дорога тверда, насипна, можна добратися в будь-яку погоду. Назад також:))) Тільки не швидко, бо дорога "поганенька" і швидко не вийде. Якщо Ви на рибалку, тоя б Вам туди не радив, після того був в інших місцях де менше відпочивальників і кльов кращий.