L.baits Trout Cup: змагання з ловлі форелі

Раніше мені не доводилось писати звіти зі змагань. Тим більш з таких, де сам мав стосунок до організації. Але мабуть цей досвід буде корисним іншим організаторам, тому спробую описати цю подію.

Рішення провести у нас в Selfish Club змагання з ловлі форелі назріло давно, ще коли сніг на вулиці лежав. Однак ми знали, що незабаром зійде лід, а тому готувались на рибалки на відкритій воді.

Минулого року ми запустили в канал понад 1200 кг форелі вагою від 1-1,2 кг до 4-5 кг. Сама велика рибина заважила 5800, і таких торпед вагою 2-3-4-5 кг було 30% від всього зарибку! В це мало хто вірив, однак хто цікавився – вже взимку з льоду отримував кайф від ловлі цих неймовірно потужних рибин.

Щільність зарибку давала можливість спіймати форель і новачку, і професіоналу, але справді гарний результат і кайф від рибалки забезпечували наші професійні гіди – які досконало знали на що, де, коли і як клює на каналі форель.

Ну а подарувати спортсменам можливість потягатись силами з такими трофейними рибами – ось це й була головна ідея змагань. Зрозуміло, що для початку вони не могли бути за форматом рейтинговими, однак забезпечити хороший турнір – ми усвідомлювали, що нам це по силам.

Змагання вирішили провести спільно також с професіоналами – нашим партнерами та друзями з Extreme Expedition. Власне формування Регламенту, реєстрацію учасників, та суддівство вони взяли на себе, ми ж забезпечили водойму, прийом учасників, каву-чай та інші технічно-господарські моменти. І все вдалось!

Спочатку було кілька днів для тренувань, які ми зробили для учасників турніру зі 50% знижкою. Спортсмени половили в своє задоволення та ознайомились з екземплярами трофейної форелі - хватанули адреналіну.

Зранку 25 березня до нас на комплекс Selfish Club – з’їхалось десятки машин, які ми вільно запаркували на клубній стоянці. Всього зареєструвалось 24 учасники, що в принципі дозволяли комфортно провести жеребкування та розставити людей по секторам. Сектора проходили вздовж однієї майже прямої лінії причальної стінки – що давало практично усім учасників рівні умови змагань. Один сектор мав не менше п’яти метрів, причому ми відразу для групового етапу визначили сектора  в одні частині каналу, а для фінального – окремо виділили чотири сектора в іншій частині – щоб провести фінал у більш спокійному місці, де рибу не кололи.

Груповий етап тривав разом з перервами приблизно чотири години – розпочавши о 8 ранку ми до 12 години дня вже мали вісьмох учасників фінального етапу змагань. В основному, що очікувалось, були рибини вагою біля одного кілограма. Однак періодично доводилось заводити в підсаку монстрів вагою 3-5 кг, що додавало драйву в змагання. Загалом всі учасники відмітили, що риби такою навіскою (навіть в 1-1,2 кг) вони ще ніде не ловили на жодних змаганнях або тренуваннях. Жодна форелева водойма в Україні поки не надає таких послуг - Selfish Club тут є безумовним лідером. Тому успіх цих змагань не в останню чергу залежав від того, як і чим ми зарибили водойму.

Розповісти про високий градус боротьби мабуть не вдасться словами – це треба було бачити. І таку можливість ми організували: знімальна група Extreme Expedition вела пряму трансляцію в соціальній мережі Фейсбук практично весь цей час – з нашого причалу та бару на лодочній станції. Нам вдалось прикути увагу сотень і тисяч рибалок, які зі своїх гаджетів або домашнього комп’ютеру могли бачити все на власні очі і слідкувати за перебігом спортивного змагання. Ще один важливий фактор успіху!

Сподобалось учасникам і те, що ми, як організатори, забезпечили їм найвищий рівень комфорту і сервісу: нормальне паркування, усі гості могли собі замовити щось поїсти та випити, коктейлі, чай та каву, безкоштовний Wi-Fi, а дехто з учасників взагалі приїхав на передодні ввечері та зняв номер для комфортної ночівлі з сім’єю… Якісна інфраструктура вирішує багато питань!

Тим часом фіналістами змагань стали:

1) Тупіцин Ян

2) Петренко Володимир

3) Воротняк Володимир

4) Петров Сергій

5) Абдалов Віктор

6) Нестерцов Максим

7) Баранников Григорій

8) Григор’єв Андрій

Ну а потім був фінал, у який вийшли чотири спортсмени, які боролись за 1-3 місця. Вони перейшли у нові сектори, де ще не ловили рибу, та продовжили боротьбу. У неймовірно напруженій боротьбі переможці були визначені!

Переможці змагань, які розділили призовий фонд у 27000 гривень:

1 місце, Володимир Воротняк – 15000 гривень

2 місце, Сергій Петров – 7000 гривень

3 місце, Андрій Григор'єв – 5000 гривень

Також, від Selfish Club я подарував п’яти учасникам фінального етапу змагань сертифікати на безкоштовну рибалку на форель, які вони можуть використати протягом квітня 2017 року.

Ну що ж - L.baits Trout Cup відбувся! Впевнений, що цей перший крок не був хибним, і ми продовжимо таку практику і будемо проводити у себе подібні змагання. Принаймні один з учасників, чемпіон риболовного спорту світу і України, у приватній розмові зізнався, що це були одні з найкращих за останні кілька років форелевих змагань – і за організацією, і за статусом, і за інтересом.

Мої щирі вітання - і переможцям турніру, і фіналістам! А також велика подяка всім учасникам, адже боротьба була серйозною, але чесною. Скоро зустрінемось!

спасибо! приезжайте и сами сложите свое впечатление об отдыхе у нас!
Не подскажите "у нас" это где? Зашел в профиль не увидел информацию.
так пишу ведь в блоге "у нас в Selfish Club"
Чудово!
Так тримати!
будемо тримати! дякую, друже!