Діма Макарчук

Украина, Хмельницкий
4 подписчика
139 / 0.03
Он с нами с 31.05.2009 г.

"Весняний квартал"

Ось промайнули чудові весняні деньки, які принесли багато яскравих подій як і рибацьких так і життєвих.Ця весна як ніколи виявилась рибною,я не маю на увазі мішки виловленої риби, а саме кількість незабутніх виїздів на риболовлю.Перш за все старався виїзджати з ночівлею,підсадив на  це діло багатьох друзів, які навіть неуявляли що таке риболовля з ночівлею.Що може бути кращим сидіти чудовою компанією серед казкової весняної ночі!Багато риболовль не вдалося засняти на фото, але всі вони залушуться у моїй пам*яті назавжди.Та декілька виїздів все ж таки  я спробую описати.Перший виїзд запам*ятався на карася - це була перша ночівля в сезоні.

Далі ще було декілька виїздів на карасевича,та всеж головним бажаним трофеєм був карп, який вперто не бажав нас радувати своєю присутністю.В пошуках гарних поросят знайшли чудовий ставочок біля якого можна відпочивати і половити достойної рибки.

Перше знайомство в нас з цим ставком закінчилось ось таким результатом ,хоча трофеї там є і побільше.

Далі була рибалочка як я її називаю в "Царстві лілій і диких карасів"Після такого релаксу таке забути неможливо.

Ну і завершає мою розповіть зовсім недавня подорож на той самий ставочок.В тій же компанії, за тим же сценарієм, але результат дещо кращий.Та всеж погода не дає повністю розпробувати це місце та її підводних мешканців.

Ось так пройшов початок сезону у мене.Дякую всім за увагу!НХНЧ!

Дністер і окунь.

Зима...Як довго я її чекав!Ще два роки назад, я не мав чим себе зайняти в цю холодну, не привабливу пору, але завдяки зимовій риболовлі я тепер з нетерпінням чекаю коли мороз скує водяні простори.Та цей сезон почався якось мляво і невдало для мене. То сімейні проблемки тримали в дома, то погода лютувала то нароботі завал. І ось нарешті зявилась нагода розмочити сезон.Вирішили відзначитись гарно - на дивовижній річці Дністер.Бажання ще більше посилювалось після перегляду блогів форумчан, які красувались гарними уловами окунів і чудовими фото пейзажів Дністра.Отож,в середу зранку обзвон всіх знайомих рибаків приніс екіпаж з чотирьох чоловік .Далі поїзка на овочевий ринок за валянками, а також до магазину "У Сома" де розпитую останні новини,  купляю причандалля необхідне для Дністра, а також такий необхідний девайс як норфіновські рибальскі рукавиці(дуже тепла і зручна штука).З зібраної інформації вирішуєм їхати в село Колодіївка, окунь там ніби ловиться, розміри середні і головна наживка мотиль.Серед всього екіпажу там ніхто не був, тож їхали як то кажуть "по карті",внаслідок чого чудовий краєвид Дністра повстав перед нами лише в 8.00.

До Дністра залишився лише спуск,маленька розвідка показала що він нашому транспорту позубам.

Ми спустилися під саму річку, дорога вкатана і для машини з більш менш нормальним кліренсом не є перешкодою.На березі вже було три машини, а по річці вже бігали ( а хто й сидів) рибаки.Перш за все збираєм свою амуніцію і озираємось навкруги.Чудові Дністровські краєвиди.

Вийшовши на лід і переговоривши з рибаками, розумієм що клювання не дуже.Розбиваємось на пари і розходимось у пошуку  окуня.Я ставив ставку на балансири обловлюючи більш глибші місця,але результату не було.Через півгодини є інформація що окунь стоїть на двох метровій глубині під берегом, але розміри бажають кращого.Остаточно розчарувавшись в балансирах, я  перейшов на мотиль і взяв свого першого окуня.

Окунь також спокушався на невеликі блешні, бувало що полосатий брав  лише з одної лунки яку зразу оббурювали (по дружньому).

Після сніданку в нашій команді появиився судачатник )))) кращого коменту до цього фото як "рука бойца колоть устала" я не придумав.

Соце піднялося вище, окунь почав преміщатися на глибші місця, ловити почали майже всі.Я поміняв дністровську снасть на оснастку по легше: маленька фольфрамова мормишка трохи більша сірникової голівки, жилка 0,08 і насажував одного мотиля.Результат одразу прийшов, з трьох лунок можна було взяти два окуня, деколи сім,найбільше було дванадцять.Звичайно окунь не самих великих розмірів,але "наша Галя не балувана".

Погда в цей день виявилась просто казковою,і в компанії однодумців день пролетів надзвичайно швидко.Під вечір окунь почав брати ще краще,але згадуючи дорогу назад через подільскі серпантини, в чотири години зібрались додому.Загалом відловились непогано, хоча були рибаки які набігали і побільше окунів чим ми.Та ми свою норму наловили, відпочили, відкрили сезон на Дністрі,і просто гарно провели час.

Всім дякую за перегляд і НХНЧ!!!

Серпневе дежавю,в головній ролі амури.

Алё, Виталик,   все  по безналу,

Вагоны загрузили — можем теперь деньги принимать.

Алё, Виталик, если б знал как всё задрало,

Эй, Виталя, как хочу я уехать отдыхать.

Так езжай, езжай, езжай на всё забивай.

Чумаданы собирай и телефоны отключай,

И подальше от асфальта на Мальту,

На Пальму, на Гальку, на Таньку и на Вальку.

Нова пісня Потапа і Настя линула з динаміків мого авто і ми їхали на рибалку.Нам посщастило менше чим Віталіку з пісні,на море в цьому році не  потрапили,зате не порушуючи традиції у тому ж  складі як і в минулому році(а було це так) знов приїхали на мальовничий ставочок в Давидківці.

По приїзду одразу по бутилочці "Хмельницького".

Озираємось навколо, за рік майже нічого не змінилось.

А далі, по старій програмі:рибаки ловлять рибу туристи все інше.

Закінчивши з приготуваннями стосовно нічної рибалки,преходим до банкетної частини.

О першій ночі тишу  порушив писк сигналізатора,і першим трофеєм став амур в районі 3кг, але у звязку зтим що наш фотограв спав, фотосесія невідбулася.Наступні трофеї були вранці і вони вже попали в кадр.

Ось такою вийшла внас рибалочка.Чому сьогодні в улові одні амури для мене залишилось загадкою,можливо погода так впливала.Дякую всім за прегляд.НХНЧ!!!

Мій "День рибака"

Всего 11 картинок

Знаючи що в такий особливий для кожного завзятого рибацюги день, кожне рибне місце буде запресоване,вирішив відвідати одне живописне місце де можна буде спокійно і вдало відсвяткувати це "професійне" свято.Ось що з цього вийшло.

Перша зимова риболовля.

Ось і настала  прекрасна пора року як - зима. Якщо чесно, ще рік назад, я не дуже радів її настанню, адже це ціла вічність без рибалки. Але все змінилось після одного вдалого виїзду, де я захворів зимовою риболовлею назавжди. Тож  відкриття цього сезону чекав з нетерпінням, і ретельно готувався. І ось він довгоочікуваний виїзд. Вирватись змогли лише двоє моїх друзяк, серед яких був Андрій. Тож для святування його Дня ангела на заправці закупляється додаткове "зігріваюче". Ще в сутінках заїжаєм в Головчинці, і вирішуєм прийняти по пару капель за відкриття і за "Андріїв".

Зразу в очі кидається промоїна над руслом, але вчорашніх слідів і лунок багато, а значить рибка клювала. Після маленького сніданку, вирушаєм на перший для нас лід. Мороз десь градусів 5, повіває вітерець, і сходить зимове сонце

Я  вирішую пройтись балансиром по старих лунках, і з третього підкиду першосезоний окунець. Таж історія і в друга.

Проходить пів години а результату немає. Вирішую спробувати на мотиля, чіпляю на саму маленьку мормишку кілечко і з другої проводки витягую малюка з мізинець, і так напевно разів з сім. Не цього ми чекали від першого льоду, тож вирішуєм переїхати в Марківці. На місці бачимо три машини і з десяток рибаків. Розвідка показує що задовбують ті самі "мізинці", тож їдемо ще далі в Горбасів. В пошуках риби навіть не помітили як вже високо сонце, тож швидко виходим на лід.

Сіли орієнтуючись на  старих лунках, і я одразу видрочую пару окунів, не трофейних але що ж поробиш.

Окунь рідко брав балансир чи блешню,тож в основному ловили на мотиля. Кльов був поганенький, але про його відсутність не можна сказати. Месні ж риболови розповідали що вчора був не кльов а "песня". Я продовжував половлювати окунців, а друзяки святкувати.

Десь в 14.00 вирішуєм повертатись, клювання мені здалося покращилось, та  ми душу відвели і сезон відкрили.

Дякую за перегляд. Всім НХНЧ!!!