Початок сезону відкритої води

Ось дочекалися ми довгожданного весняного тепла.Теплі сонячні промені покінчили з залишками снігу, і відкрили доступ нам рибакам до улюблених місць.Тож дочекавшись довгоочікуваних Великодніх свят і халявного вихідного понеділка, я вирішив розмочити сезон відкритої води.Місце вибрали керуючись багаторічним досвідом і схвальними відгуками знайомих.Це незмінні по весні,і багаті карасем Маломоленці,Редвенці,Ярославка.З самого ранку не склалося...Двох членів екіпажа навіть не вдалося розбудити(що ж поробиш люблять в нас люди святкувати),а однин умудрився попасти в п*ять ранку на очі своїй сестрі, яка наївно побажала йому удачі і наловити багато риби!!!!У повітрі запахло провалом, але все ж вирішуєм вкотре розбити стеоротип про рибальські забобони і вирушаєм в дорогу.На річку прибули десь у пів на сьому-в Маломоленцях аншлаг нема навіть де плюнути-ловлять карася в перемішку з йоржем,прямуєм у Редвенці на подстанцію.Йдучи берегом бачим рибацькі помітки що місця заняті і за рибацькою етикою проходимо повз.І тут удача,хоч уловисті місця розібрали,але всеж одне перспективне якраз на трьох чоловік ми знайшли.Друг залишився стерегти місце так само помітивши що воно зайняте,а я пішов підігнати машину.Поки я підїзджав, то до нашого місця припаркувався бус звідки повилазило десь шість рибаків-колег які зі словами"це наше місце ми тут вчора ловили і нам на вас по*уй"почали закидати свої патики.Ось тут я згадав прислів*я"Рибак рибаку-друг"Вопит.Настрій було зіпсовано та й рибалка.Альтернатива сидіти один в одного на голові, і раз за разом витягати попловок сусіда взагалі не розглядалась.Ситуацію рятує дзвінок друга, який інформує нас про інше місце.Передислокація займає десь годину, але воно було того варте.Хоч для карася ми приїхали запізно,але на всюдисущну плотву можна було розраховувати і ми не помилились.А саме головне, що став був безлюдний, нерахуючи кількох "месних" рибацюг.Тож прикормивши і закинувши снасті, ми почали насолоджуватись поцесом під назвою-"РИБАЛКА"!

І ось він перший  трофей.

Ну як кажуть першу рибу треба обмити,тож вирішуєм поснідати і помилуватись весною.

Втамувавши голод,ми продовжували ловити активну плітку.

Десь о третій годині клювання стихло,тай нам більше було не потрібно.Відвівши душу,розмочивши сезон,натішившись тишою і природою збираємось.Зваживши улов(3 кг),їдемо додому де на вечерю обовязково буде смажена плотва.

P.S.Щодо рибальських забобонів то як завжди вони беруть гору.Їхавши додому, попадаюсь ДАІшникам і як результат штраф 425гр.Тож ні хвоста вам ні луски!!!!

Молодцы,скажите спасибо другу.
Другу уже проставились,дякую.
Рыбалка 5 ++++.Плотва крупная,сдай место в личку.
А гайцы мне тоже часто рыбалку портят,но меня обычно ещё до рыбалки штрафуют.И всегда желают удачной рыбалки,в итоге не рыбалки, не настроения,только штрафы.
Рибка напевно дуже смачна, свіжесенька. Вітаю з уловом! 5+:)
Молодцы,отдохнули по делу 5+
Все кроме штрафа - зачет !
Начало отличное!!! Только гайцы его подпортили!
Дякую Сань, головне що вирвався на рибалку і отримав задоволення!А тих мудаків я вже давно за людей не рахую(((!
Классссно!! Зачетна рыбалка! ;)
И я поздравляю.
Мал золотник, да дорог. ( этоя про рыбу).
НХНЧ на "взрослых" рыбалках. Сезон только начался!